شرایط و ضوابط کلی فروش فروشگاه اینترنتی گاتا کمپ

آبان 1399

  1. مقدمه
  2. سفارش‌ها
  3. موجودی
  4. تحویل
  5. مهلت بازگرداندن محصول
  6. گارانتی – خدمات پس از فروش
  7. ریسک و مالکیت
  8. تمامیت قراردادی
  9. قانون حاکم
  10.   ارتباطات الکترونیکی
  11.   محدودیت مسئولیت

 

1- مقدمه

1-1- وب سایت فروشگاه اینترنتی گاتا کمپ به آدرس www.gatacamp.com قابل دسترسی است و دارای مشخصات ذیل می باشد:

1-2- شرایط و ضوابط کلی فروش، که از این پس به عنوان (“شرایط و ضوابط”) مورد ارجاع قرار خواهد گرفت، بر کلیه عملیات سفارش، خرید و تحویل کالاها و/یا خدمات (مجموعاً تحت عنوان “محصولات”) خریداری شده در وب سایت اعمال خواهد شد.

1-3- استفاده از این وب سایت همچنین مشمول “شرایط استفاده” و “سیاست های رعایت حریم خصوصی” خواهد بود.

1-4- بدین وسیله مفروض است که شرایط و ضوابط حاضر، منحصراً میان فروشگاه اینترنتی گاتا کمپ و هر شخصی که به وب سایت وارد شده و/یا سفارشی را بر روی آن قرار می دهد (“کاربر”، “کاربران” یا “شما”)، مورد توافق قرار گرفته است. برای مقاصد شرایط و ضوابط حاضر، کاربر و فروشگاه اینترنتی گاتا کمپ از این پس مجموعاً به عنوان “طرفین” مورد اشاره قرار خواهند گرفت.

1-5- طرفین می پذیرند که روابط آن ها منحصراً توسط شرایط و ضوابط حاضر و شرایط استفاده و سیاست های رعایت حریم خصوصی تنظیم گردد.

1-6- کاربر بدین وسیله می پذیرد که مسئولیت آشنایی با مفاد و مندرجات شرایط و ضوابط حاضر با خود اوست. همچنین در صورتی که کاربر معنای هریک از مندرجات مذکور را نمی داند، پیش از پذیرفتن این مفاد، مسئولیت بیان و طرح هرگونه ایراد و/یا سوال در این زمینه بر عهده خود وی قرار دارد. چنانچه با شرایط و ضوابط مندرج موافق نیستید، استفاده خود از وب سایت را ادامه ندهید و/یا اقدام به سفارش محصولات ننمایید.

1-7- کاربر بدین وسیله تصدیق و اذعان می نماید که به سن اهلیت قانونی در ایران رسیده است و در غیر این صورت، رضایت والدین خود را برای انجام معامله بر روی وب سایت اخذ نموده، و یا برای این کار به نحو کافی توسط والدین یا سرپرست قانونی خود راهنمایی شده و/یا مورد نظارت قرار گرفته است. کاربر می پذیرد که اهلیت قانونی به منظور انعقاد قرارداد با فروشگاه اینترنتی گاتا کمپ و متعاقباً، قرار دادن سفارش بر روی وب سایت را داراست. فروشگاه اینترنتی گاتا کمپ محصولات خود را در محل های مشخص شده در بند 4 ذیل به کاربران خود تحویل می دهد.

1-8- چنانچه در رابطه با خرید آنلاین هرگونه سوالی داشته باشید، می توانید با مرکز روابط مشتریان فروشگاه اینترنتی گاتا کمپ تماس بگیرید:

1-8-1- در صورتی که در وب سایت حساب کاربری داشته باشید، با کلیک بر روی “حساب کاربری من”؛ یا

1-8-2- از طریق تماس با شماره  36200121  ( 9826+) در تمام روزهای هفته، از ساعت 10 صبح تا 6 شب.

 

1-9- کاربر می پذیرد که شرایط و ضوابط حاضر ممکن است بدون اعلام قبلی به وی، در هر زمان تغییر یابد. بنابراین، طرفین توافق می کنند که آخرین شرایط و ضوابط قابل اعمال در زمان انجام معامله، حاکم بر روابط آن ها خواهد بود. شرایط و ضوابط تغییر یافته از زمان درج و انتشار بر روی وب سایت الزام آور خواهند بود.

 

2- سفارش‌ها

چگونه می توان سفارشی را بر روی وب سایت قرار داد؟

2-1- برای ثبت سفارش در وب سایت فروشگاه اینترنتی گاتا کمپ به شکل زیر عمل کنید:

2-1-1- محصول مورد نظر را به سبد خرید خود اضافه کنید؛

2-1-2- روش تحویل دلخواه را انتخاب کنید؛

2-1-3- روش پرداخت را انتخاب نمایید؛

2-1-4- مبلغ سفارش خود را پرداخت کنید؛ پرداخت به صورت اینترنتی و یا کارت به کارت انجام می گردد.

2-1-5- ایمیلی از فروشگاه اینترنتی گاتا کمپ مبنی بر تایید ثبت سفارش خود دریافت خواهید کرد، و سرانجام

2-1-6- ایمیلی دریافت خواهید کرد که سفارش شما را تایید می نماید.

 

2-2-  بدین وسیله مفروض است که فروشگاه اینترنتی گاتا کمپ به محض ارسال ایمیل تایید (ایمیلی که ثبت سفارش شما را تایید می کند)، سفارش شما را پذیرفته است، و این امر به معنای انعقاد یک قرارداد الزام آور فروش میان طرفین قلمداد می گردد.

2-3- فروشگاه اینترنتی گاتا کمپ به محض آنکه سفارش شما آماده برای پردازش باشد، ایمیلی مبنی بر پردازش آن برای شما ارسال خواهد کرد.

 

2-4- قیمت های ما

2-4-1- تمامی قیمت های مندرج در وب سایت، نشان دهنده قیمت کالا یا خدمات مربوط در ایران می باشند و با احتساب مالیات بر ارزش افزوده به نرخ قابل اعمال در تاریخ سفارش به نمایش گذاشته می شوند.

2-4-2- قیمت های مندرج در وب سایت، شامل هزینه خدمات اضافی مانند هزینه پست یا حمل، هزینه برخی بسته بندی ها و سایر خدمات اختیاری منتخب شما نمی باشد. کاربر، در صورت وجود هریک از این موارد موظف است هزینه های ناشی از آن را بپردازد.

2-4-3- هرگونه هزینه اضافی قابل پرداخت توسط شما، در خلاصه سفارش‌تان درج می شود که قادر خواهید بود پیش از تایید نهایی سفارش، آن را بر روی صفحه نمایش ملاحظه کنید.

2-4-4- بدین وسیله به کاربران محترم یادآوری می شود که محصولات موجود بر روی وب سایت و قیمت های درج شده در تاریخ معامله، تنها مربوط به محصولات خریداری شده بر روی وب سایتمی باشد.

 

2-5- روش های پرداخت

2-5-1- فروشگاه اینترنتی گاتا کمپ متعهد است تسهیلات مورد نیاز برای پرداخت آنلاین به صورت امن را فراهم آورد. بدین ترتیب، امنیت تمامی معاملات و پرداخت ها از طریق کارت های بانکی با استفاده از پروتکل Secure Socket Layer (SSL) فراهم شده و پرداخت ها توسط واسط درگاه بانکی (zarinpal  )  و متعاقبا نظارت سیستم یکپارچه پرداخت بانک مرکزی (شاپرک) پردازش می شوند.

2-5-2- شما می توانید پرداخت های خود را با استفاده از کارت های بانکی یا  به صورت الکترونیکی و از طریق وب سایت انجام دهید. در عین حال ، امکان کارت به کارت نیز برای شما مهیا می باشد.

2-5-3- مبلغ محصولات انتخابی شما به محض تکمیل سفارش، از حساب بانکی که به این منظور تعیین نموده اید برداشت می شود. به همین ترتیب، در صورتی که درخواست پردازش جداگانه بخشی از محصولات را نیز نموده باشید، با تکمیل مراحل مندرج در بند 2-1 و آماده شدن آن ها برای پردازش، مبلغ قابل پرداخت از حساب شما برداشت و کسر خواهد شد.

2-6- فروشگاه اینترنتی گاتا کمپ بدین وسیله حق رد کردن و امتناع از برخی سفارش ها را در شرایط خاص برای خود محفوظ نگه می دارد؛ مواردی نظیر وجود اختلاف با کاربر در خصوص پرداخت، یا در صورتی که کاربر به نحو غیرعادی تعداد زیادی از محصولات را سفارش داده باشد.

 

2-7- اثبات سفارش‌ها و پرداخت

پایگاه داده های ما به همراه پایگاه داده های اشخاصی که به ما خدمات‌رسانی می نمایند (که تحت تدابیر امنیتی کافی نگه داری می شوند)، به عنوان مدرک و دلیل اثبات تمامی معاملات منعقده میان فروشگاه اینترنتی گاتا کمپ و شما قلمداد خواهد شد، مگر آنکه خلاف آن اثبات شود. بدین منظور و با رعایت مقررات مربوط، فروشگاه اینترنتی گاتا کمپ اقدام به ثبت و ضبط سفارش‌ها در یک واسط (medium) امن و قابل اطمینان می نماید. شما می توانید با کلیک بر روی گزینه “حساب کاربری من”  به سفارش‌هایی که بر روی وب سایت قرار داده اید دسترسی داشته باشید. فروشگاه اینترنتی گاتا کمپ توصیه می کند که کاربران ایمیل‌های تایید سفارش خود را در تمامی موارد حفظ و نگه داری نمایند.

 

3- موجودی و لغو سفارش

3-1- پیشنهادهای مربوط به محصولاتی که بر روی وب سایت نمایش داده می شوند، تنها تا زمانی که بر روی وب سایت قرار دارند معتبر می باشد، مگر هنگامی که پیشنهادهای ویژه ای به کاربران ارائه شده باشد که در این صورت، شرایط اعتبار پیشنهادهای مذکور بر روی وب سایت متعاقباً درج خواهد شد. به کاربران توصیه می شود که موجودی محصولات را در صفحه مربوطه کالا/خدمات بررسی نمایند.

3-2- چنانچه محصولاتی سفارش داده شده اما موجودی آن ها به اتمام رسیده باشد، حق لغو کردن سفارش برای فروشگاه اینترنتی گاتا کمپ محفوظ است. در این صورت، مراتب امر به کاربر اطلاع داده شده و مبلغ پرداخت شده توسط وی در اسرع وقت ، به حساب کاربر بازگردانده خواهد شد.

3-3- در صورتی که برای خرید محصولات متعدد اقدام به سفارش نمایید و موجودی یک یا برخی از محصولات مذکور به اتمام رسیده باشد، فروشگاه اینترنتی گاتا کمپ این امر را از طریق ایمیل به اطلاع شما خواهد رساند و مبلغ پرداختی برای کالاهای ناموجود در اسرع وقت به حساب شما واریز خواهد شد.

3-4- چنانچه فروشگاه اینترنتی گاتا کمپ نتواند تمامی سفارش شما را انجام دهد، می توانید کل سفارش خود را لغو نمایید، که در این صورت بایستی ، مراتب را توسط ایمیل یا تلفن ظرف 48 ساعت از دریافت ایمیل موضوع بند 3-3  به اطلاع مرکز خدمات مشتریان فروشگاه اینترنتی گاتا کمپ برسانید.مبلغ سفارش ظرف 48 ساعت و در چهارچوب زمانی مندرج در وب سایت محاسبه شده و به شما فرستاده می شود.

3-5- وب سایت همچنین ممکن است با رضایت کتبی و قبلی کاربر، محصولاتی که موجودی‌شان به اتمام رسیده است را با محصولاتِ مشابهِ دارای کیفیت مشابه جایگزین نماید. در این حالت چنانچه حق خود نسبت به لغو سفارش را پس از دریافت محصولات جایگزین اعمال نمایید، ملزم خواهید بود هزینه های استرداد محصول از طریق پست یا سایر شیوه های ارسال را پرداخت نمایید.

 

4- تحویل

4-1- روش های تحویل: پیک/پست:

4-2- مکان تحویل

محصولات در ایران و آدرسی که در سفارش خود درج می نمایید، تحویل خواهند شد.

 

4-3- چنانچه محصولات بایستی در آدرسی که در آن بیش از یک نفر ساکن هستند تحویل شوند، کاربر اذعان داشته و می پذیرد که امکان دارد محصولات مزبور توسط شخص ثالثی که در آن جا ساکن است یا حضور دارد دریافت شوند.

 

4-4- زمان تحویل

4-4-1- مهلت تحویل مندرج بر روی وب سایت از زمانی که محصولات سفارشی شما از انبارهای فروشگاه اینترنتی گاتا کمپ پردازش شوند، آغاز می گردد. مهلت پردازش مذکور در هر حال بیش از 30 روز پس از تایید سفارش توسط وب سایت نخواهد بود. بدین منظور، ایمیلی دریافت خواهید نمود که پردازش سفارش‌تان را تایید می کند.

 

-5- اگر در خانه نباشم و سفارشم از راه رسیده باشد چه اتفاقی می افتد؟

4-5-1- چنانچه نتوانید محصولات ارسال شده توسط پست را تحویل بگیرید، می توانید در مهلت مشخص شده توسط پست برای دریافت محصولات خود به اداره مربوطه مراجعه نمایید. با انقضای این مهلت، محصولات به فروشگاه اینترنتی گاتا کمپ مرجوع خواهند شد. فروشگاه اینترنتی گاتا کمپ متعاقباً مراتب امر را به شما یادآوری خواهد نمود. چنانچه ظرف 7 روز به یادآوری مذکور پاسخ ندهید، فروشگاه اینترنتی گاتا کمپ این امر را به منزله اعمال حق لغو سفارش در نظر خواهد گرفت.

4-5-2- به منظور تحویل محصولات حجیم یا سنگین، متصدی حمل مستقیماً و با هماهنگی قبلی، با شما برای هماهنگی در خصوص زمان تحویل، تماس خواهد گرفت. چنانچه نمی توانید در زمان مورد توافق برای تحویل حاضر باشید، بایستی مراتب را ظرف حداقل 5 روز کاری به اطلاع فروشگاه اینترنتی گاتا کمپ برسانید. در صورت عدم اطلاع، ملزم به پرداخت هزینه های اضافی به متصدی حمل خواهید بود.

 

4-6- محصولات خود را به هنگام دریافت بررسی کنید

4-6-1- به محض تحویل و دریافت محصولات، فروشگاه اینترنتی گاتا کمپ قویاً توصیه می کند که شرایط محصولات تحویلی را بررسی نمایید. در صورت بروز هرگونه مشکل (مانند فقدان، نقص یا شکستگی بسته بندی) می توانید از تحویل محصولات و پذیرفتن آن ها خودداری نمایید. در این صورت بایستی شرایط محصولات و/یا بسته بندی که از پذیرفتن آن ها خودداری نموده اید را با جزئیات شرح داده و بر روی رسید تحویل بنویسید و رسید را به امضای متصدی حمل برسانید.

4-6-2- به همین ترتیب، قویاً به شما توصیه می شود که بسته بندی محصول خود را در حضور متصدی حمل باز کرده و از عدم آسیب دیدگی محصولات اطمینان حاصل نمایید.

4-6-3- در صورتی که محصول طی حمل و نقل توسط مشتری آسیب بیند، مسئولیت فروشگاه اینترنتی گاتا کمپ مطابق قوانین تعریف شده، قابل اعمال است و در این صورت سفارش به مشتری بدون هیچ گونه هزینه ای فرستاده می شود. در صورتی که مشتری مایل به درخواست آن کالا مطابق زمان بندی ماده 4-3 نباشد، سفارشی مبنی بر کالای مشابه بدون هیچ گونه هزینه اضافی توسط فروشگاه اینترنتی گاتا کمپ به مشتری ارسال می شود.

 

4-7- عدم مسئولیت در صورت تحویل غلط یا تاخیر در تحویل

4-7-1- مستند به مفاد بند 4-4 فوق و قوانین و مقررات جاری، و علی رغم تلاش فروشگاه اینترنتی گاتا کمپ در تحویل صحیح و به موقع محصولات، فروشگاه اینترنتی گاتا کمپ در قبال عدم تحویل یا تاخیر در تحویل محصولات هیچگونه مسئولیتی را متقبل نمی شود، گرچه مسئول بازپرداخت در اسرع وقت می باشد.

4-7-2- علی رغم ضرورت احتیاط معقول و متعارف، فروشگاه اینترنتی گاتا کمپ هیچگونه مسئولیتی در قبال جزئیات تحویل نادرست نخواهد داشت. همچنین در صورتی که شخص غیرمجازی در آدرسی که به منظور تحویل قید شده است، حضور داشته و محصولات را تحویل بگیرد، هیچگونه مسئولیتی متوجه فروشگاه اینترنتی گاتا کمپ نخواهد بود.

 

5- مهلت بازگرداندن محصول

5-1- چنانچه حق خود نسبت به لغو سفارش را در مهلت بازگشت محصول اعمال نمایید، مطابق با مفاد بند 5-3 ذیل، ملزم به پرداخت هزینه های بازگرداندن آن خواهید بود.

5-2- چگونگی استفاده از مهلت بازگرداندن محصول

5-2-1- برای گرفتن شماره بازگشت و مشخص کردن دلیل بازگرداندن محصول، به “حساب کاربری من” بروید و بر روی “سفارش‌های من” کلیک کنید. پس از انتخاب شماره سفارش ( مرجع سفارش ) ، رویه بازگشت کلی /جزیی را از انتهای صفحه ادامه دهید.

5-2-2- محصول خود را با دقت بسته بندی نمایید و شماره بازگشت مربوط را از سایت پرینت کرده یا روی برگه ای کاغذ نوشته و بر روی جعبه محصول بچسبانید.

5-2-3- انتخاب روش بازگرداندن محصول با شماست و می توانید برایش بیمه از بین رفتن، مفقودی یا سرقت بگیرید.

فروشگاه اینترنتی گاتا کمپ تنها هزینه های پست عادی را در صورت تایید روند بازگشت کالای شما متقبل می شود.

فروشگاه اینترنتی گاتا کمپ هزینه‌های جنبی حمل، ارسال، بیمه و حمل و نقل به منظور بازگرداندن محصول را بر عهده نمی گیرد و همچنین مسئولیتی در قبال مفقود شدن آن نخواهد داشت. وب سایت به کاربران توصیه می نماید که روش قابل اطمینانی را به منظور بازگردان محصول انتخاب نمایند به گونه ای که بتوانند محصول را رهگیری نمایند. به طور کلی، تمامی هزینه ها و ریسک مربوط به باگرداندن محصولات بر عهده شما خواهد بود.

5-2-4- تنها بازگرداندن محصولاتی پذیرفته می شود که کامل و بدون نقص/در حالت اولیه و در بسته بندی اصلی خود به همراه کد بازگشت فرستاده شده باشند. چنانچه محصول در شرایط غیرقابل قبولی بازگشت داده شده باشد، بازگرداندن بلااثر بوده و فروشگاه اینترنتی گاتا کمپ مبلغ آن را به شما باز نمی گرداند.

5-4- در صورتی که سفارش خود را لغو کنم، مبلغ آن در چه زمانی به من بازگردانده می شود؟

5-3-1- در صورتی که فرایند بازگرداندن محصول به نحو مندرج در فوق را رعایت نمایید، فروشگاه اینترنتی گاتا کمپ مبلغ سفارش را در اسرع وقت از تاریخ بازگرداندن محصول، به شما پس خواهد داد.

5-3-2- چنانچه مبلغ سفارش را از طریق کارت اعتباری یا از طریق وب سایت پرداخت نموده باشید، در صورت بازگرداندن محصول، مبلغ مورد نظر مستقیماً به همان حساب واریز خواهد شد.

5-3-3- چنانچه مطابق  با بند 5-3 تنها بخشی از سفارش بازگردانده شود، فروشگاه اینترنتی گاتا کمپ هزینه های پست/حمل را برای یک مرتبه و متناسب با کل مبلغ سفارش پرداخت خواهد کرد. چنانچه کل سفارش بازگردانده شود، فروشگاه اینترنتی گاتا کمپ کلیه هزینه های پست پرداختی به هنگام انجام سفارش را بازپرداخت خواهد نمود.

 

7- ریسک و مالکیت

7-1- فروشگاه اینترنتی گاتا کمپ تا زمان ایفای کلیه تعهدات توسط کاربران و به ویژه تا زمان پرداخت کامل مبلغ سفارش، مالکیت کالاهای خریداری شده بر روی وب سایت را برای خود حفظ خواهد نمود.

7-2- با تحویل محصول به کاربر، ریسک ایراد خسارت و زیان به وی منتقل می شود.

 

8- تمامیت قراردادی

شرایط و ضوابط حاضر به همراه شرایط استفاده و سیاست های رعایت حریم خصوصی، تنها اسناد قراردادی میان طرفین را در خصوص سفارش و خرید از وب سایت تشکیل می دهند. چنانچه هر یک از بندهای مندرج در این سند نامعتبر تلقی گردد، بقیه بندها همچنان معتبر خواهند بود. چنانچه فروشگاه اینترنتی گاتا کمپ اقدام به اعمال هر یک از حقوق خود به موجب شرایط و ضوابط حاضر و/یا شرایط استفاده و/یا سیاست های رعایت حریم خصوصی ننماید، این امر به منزله سلب یا اسقاط چنین حقی نخواهد بود و فروشگاه اینترنتی گاتا کمپ حق اعمال حقوق خود در این موارد را محفوظ نگه می دارد.

 

9- قانون حاکم – حل و فصل اختلافات

9-1- شرایط و ضوابط حاضر، شرایط استفاده و سیاست های رعایت حریم خصوصی و روابط ما، مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران خواهند بود. هرگونه اختلاف ناشی از یا مرتبط با شرایط و ضوابط حاضر، شرایط استفاده و سیاست های رعایت حریم خصوصی و یا تفسیر آن ها همچنین مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران به عمل خواهد آمد.

9-2- در صورت بروز هرگونه اختلاف میان کاربر و گاتا کمپ ، کاربر بدین وسیله رضایت می دهد که دادگاه های جمهوری اسلامی ایران بر اختلافات مذکور صلاحیت غیرانحصاری خواهند داشت.

 

10- ارتباطات الکترونیکی

به هنگام بازدید از وب سایت فروشگاه اینترنتی گاتا کمپ یا ارسال ایمیل به ما، رضایت می دهید که ما ویا هریک از اعضای گروه فروشگاه اینترنتی گاتا کمپ ، با رعایت سیاست های رعایت حریم خصوصی، به صورت الکترونیکی به شما پاسخ دهیم.

 

11- محدودیت مسئولیت

لطفا برای اطلاعات بیشتر به بند 7 شرایط استفاده رجوع نمایید.

 

12- اطلاعات کلی

اطلاعات و مشخصات فروشگاه اینترنتی گاتا کمپ را در زیر ملاحظه کنید:

12-1-1- فعالیت اصلی: فعالیت در زمینه های فروش و بازاریابی در خصوص کالاها و تجهیزات و خدمات ورزشی

12-1-3- شماره تماس: 982636200121+

12-1-4- آدرس ایمیل رسمی: [email protected]